Kvalita služeb

Když jsem se po 11 letech života a práce ve Spojených Arabských Emirátech v roce 2008 vrátila do ČR, zamýšlela jsem se nad tím, proč máme v ČR tak nekvalitní a nedostatečné služby? Proč zákazníkům nezáleží na tom, jakou kvalitu si kupují za své peníze?

 

Jsme zemí 1. světa, jsme již mnoho let v Evropské Unii a přesto jsou služby, které dostáváme nedostačující a troufám si říci až nepřijatelné.

 

Mnoho se od roku 2008 změnilo k lepšímu, přesto však zůstává velký prostor pro zlepšení a „práce na sobě“.

 

Pokud máte skvělý produkt, nabízejte k němu i související kvalitní služby!

Představení kurzu

Proč se školení zúčastnit

  • Ukáži Vám, jak poskytovat ty opravdu nejkvalitnější služby klientovi
  • Uvědomíte si, co znamená slovo „klient“ a jaké může mít očekávání a potřeby
  • Naučíte se, jak „vyškolit“ své zaměstnance proto, aby byli schopni poskytnout ty nejkvalitnější služby
  • Pomohu Vám uvědomit si a „analyzovat“ slovo KVALITA a pochopit vše, co se pod tímto pojmem skrývá
  • Poradím Vám, jak řešit nestandardní požadavky Vašich zákazníků, které souvisejí s kvalitou

 

Poradím Vám:

  • jak změnit myšlení svých zaměstnanců
  • jak motivovat své zaměstnance
  • jak se nebát „vyhodit stávající a nefungující“ zaměstnance a kde vzít ty nové a lepší
  • jak se stát nejlepší v tom, co děláte
  • jak si svůj standard nadále udržet
  • jak být inovativní
  • jak prodat své kvalitní služby

Kurzy kvality služeb

  • Zintenzivněte svou nabídku služeb: Cílíme na lepší a kvalitnější zákaznické služby v ČR
  • Vize, mise, hodnoty a týmový závazek kvality
  • Jak kvalitu vytvářet a jak ji udržovat? Je to opravdu tak těžké?
  • Kvalita, kterou nabízíme reprezentuje naše služby a naši značku
  • Co je to management kvality
  • Pět zásad péče o kvalitu
  • Jak souvisí procesy služeb s kvalitou?

Reference

Zajímavé, obrazné, poučné, názorné. Linda se velmi dobře poslouchá. Pro mne zatím nejlepší lektorka. Příklady ze společnosti Emirates byly zajímavé.

Anonymní účastník